Breaking

Tuesday

Kepada Pembaca Blog Isu Pembantu Rumah

Selamat sejahtera pembaca yang budiman...

Ramai yang menghubungi saya melalui Whatsapp bertanyakan itu-ini berkaitan isu maid. Mohon kerjasama semua untuk menggunakan teks penuh jangan terlalu diringkaskan sebab saya mengambil masa yang lama untuk memahami maksudnya. Al-maklumla umur pun dah tak berapa nak muda dah. :)

Sekiranya pula saya membalas mesej tuan/puan dan bertanyakan 10 soalan, harap dapat dijawab kesemua soalan supaya komunikasi lebih mudah. Ada yang bertanya pada saya tetapi saya memerlukan lebih banyak input dan saya bertanyakan pula 10 soalan tetapi hanya 5-6 sahaja yang dijawab. Tambahan pula saya hanya bersiaran bilamana ada laluan WiFi sahaja. Kerana itulah saya ada kalanya lambat membalas mesej pembaca. Dahlah lambat balas ditambah pula sumber input yang tidak mencukupi, maka, jadinya lebih lambatla.

Boleh ye tuan/puan kita bekerjasama? Tuan/puan memang TERBAEK! Tuan/puan BOLEH!

Ok, bye.

2 comments:

Anda mempunyai sesuatu untuk saya. Sila nyatakan komen membina anda agar ianya bermanfaat untuk kita semua. Terima kasih.