Breaking

Tuesday

Pertanyaan Berulang

Pendek aje posting ini sebab saya nak minta pembaca blog yang saya hormati untuk cuba menyelongkar blog ini terlebih dahulu sebelum membuat sebarang pertanyaan.

Bukan bermaksud saya sombong tidak mahu melayan pertanyaan, bukan... itu bukan sikap saya...cuma adakalanya saya tidak membuka blog ini setiap masa. Saya bimbang saya terlewat atau lebih buruk lagi saya terlepas pandang.


Sebenarnya soalan-soalan yang diajukan telah pun dijawab. Ianya lebih kepada pertanyaan berulang. Jika anda tidak dapat menunggu jawapan dari saya, saya amat-amat menyarankan anda untuk membaca komen-komen yang berkaitan dengan soalan anda.

Itu sahaja coretan saya.

No comments:

Post a Comment

Anda mempunyai sesuatu untuk saya. Sila nyatakan komen membina anda agar ianya bermanfaat untuk kita semua. Terima kasih.