Breaking

Thursday

Bantuan Anda Saya Perlukan

Blog ini blog biasa-biasa sahaja. Bukan blog gossip artis jauh sekali blog seksi-seksi. Namun sokongan pembaca amat menakjubkan. Pembaca yang terdiri dari pelbagai bangsa kerapkali menghubungi saya melalui Whatsapp bertanyakan itu-ini berkaitan maid, permit, prosidur dan sebagainya. Apa yang saya tahu, saya jawab manakala apa yang saya tak pasti saya katakan "tak pasti". 

Dengan angka page views mencecah 300 ribu, menunjukkan blog ini dapat membantu pembaca mencari maklumat-maklumat berkaitan. 


Selain dari blog ini yang berkisar tentang pembantu rumah, saya juga mempunyai sebuah facebook page dan laman web berkaitan dunia teknologi maklumat kerana pada dasarnya saya berlatarbelakangkan teknologi maklumat (IT guy). Menulis dalam bidang yang kita memang mempunyai knowledge amat menyeronokkan kerana dapat berkongsi ilmu. 

Mohon pembaca Like facebook page saya di RentasMinda Network

Like ye....:) RentasMinda Network

Terima kasih di atas sokongan anda. 

2 comments:

  1. filipino work only for 2 days, decides to go home. work permit not received yet as fimema results not out. what to do? VDR( visa dengan rujukan) in my name.maid and passport with agent now

    ReplyDelete
  2. Just notify your agent. They know what to do. Generally they will cancel the permit application and get check out memo from immigration.
    Naja

    ReplyDelete

Anda mempunyai sesuatu untuk saya. Sila nyatakan komen membina anda agar ianya bermanfaat untuk kita semua. Terima kasih.