Breaking

Friday

Bagaimana Mendapatkan Maid Tempatan

Telah agak lama juga saya tidak mengemaskini laman blog ini. Kelihatan bertimbun komen-komen yang berunsur pertanyaan yang tidak dapat saya jawab statu-persatu oleh kerana kekangan masa.

Antara soalan yang sering diajukan oleh majikan samada melalui ruangan komen diblog atau melalui kiriman SMS atau Whatsapp ialah Bagaimana Mendapatkan Maid Tempatan. Sebenarnya maklumat tersebut ada didalam laman blog ini cuma perlu diselongkar sedikit. Hehehe...

Baiklah untuk memudahkan semua pembaca blog saya, saya kepilkan nombor yang tuan-tuan dan puan-puan boleh hubungi berkenaan perkara tersebut.



Maklumat diatas juga saya perolehi dari Facebook syarikat yang berkenaan iaitu My Local Maid. Anda boleh membuat carian melalui enjin pencarian Google. 

Semoga informasi di atas berguna untuk tuan/puan. Saya termotivasi untuk mengekalkan blog ini sekiranya informasi yang diberikan mendatangkan manfaat kepada tuan/puan.

No comments:

Post a Comment

Anda mempunyai sesuatu untuk saya. Sila nyatakan komen membina anda agar ianya bermanfaat untuk kita semua. Terima kasih.