Breaking

Wednesday

Produk Review : Serum Rambut CoolHijab

Terlanjur menulis sebelum tidur ni, nak tulis sikit tentang satu produk terbaru mengenai serum rambut. Kalau bab-bab minyak rambut memang orang lelaki hebatla, macam-macam jenis gel ada di pasaran. Nak yang nampak berkilatla, yang hilangkan bau hapak rambutla, memang lelaki juara.

Tapi kalau yang perempuan bertudung, macammana? Rambut mungkin basah-basah dah pakai tudung nak cepat gi kerja. Lepas tu ada bau pulak yang kurang menyenangkan. Produk ni diformulasikan khusus untuk wanita bertudung agar lebih selesa ketika bertudung.


serum rambut coolhijab
Serum Rambut CoolHijab

Kalau sesiapa yang ada rasa migrain selalu amat disyorkan menggunakan produk ini kerana bahan yang terkandung didalamnya mampu menyejukkan kepala. Bahan-bahan yang digunakan pula adalah halal dan telah mendapat kelulusan KKM.

kandungan coolhijab
Kandungan CoolHijab

Packaging memang comel je, dengan menggunakan kaedah pam. Selalunya jenis botol sebegini menggunakan kaedah macam straw tapi yang ini lain sikit.

Bukan setakat kegunaan wanita sahaja tapi kaum Adam pun boleh guna terutamanya yang pakai helmet ke tempat kerja. Tentu hapak bau rambut bila guna helmet yang entah tahun bila kali terakhir basuh helmet. Bercakap tentang helmet ni, kalau helmet jenis murah, memang takde peluang nak basuh sebab sponge yang kat dalam tu tak boleh ditanggalkan. Setakat jemur helmet aje la.

Cukupla tu rasanya, nanti kalau tulis lebih-lebih nanti korang kata aku asyik nak promote je produk ni. Nak tau lebih detail, sila lari web serumrambutcoolHijab. Kat situ nanti ada penerangan yang lebih terperinci.

Siapa kata blog pembantu rumah ni takde kena-mengena dengan CoolHijab? Bolehla cuba pakaikan serum ni dan tengok betapa seronoknya maid korang nanti. Bila maid dah seronok tentu dia lebih rajin bekerja. Ini sebahagian dari tips mengendali pembantu rumah agar mereka merasakan mereka sebahagian dari keluarga majikan. Majikan yang mengambil berat tentang pekerja akan disenangi oleh pekerja.

Harga tak mahal, rm70 aje sebotol 30ml. Dapatkan di sini.


No comments:

Post a Comment

Anda mempunyai sesuatu untuk saya. Sila nyatakan komen membina anda agar ianya bermanfaat untuk kita semua. Terima kasih.