Breaking

Thursday

Kepentingan Air Beralkali Tinggi Terhadap Manusia

Air merupakan antara komponen utama dalam sistem pencernaan badan. Oleh yang demikian, kualiti air yang diambil amat penting kepada sistem tubuh badan manusia. Jika kualiti air itu amat rendah, sudah pasti organ tubuh badan manusia terpaksa bekerja lebih keras untuk menyingkirkan sisa-sisa toksik yang masuk ke dalam tubuh manusia.

kajian air beralkali

Air berakali tinggi amat diperlukan oleh badan untuk meneutralkan tahap keasidan badan yang terhasil dari amalan pemakanan yang tidak seimbang. Antara makanan yang tinggi kadar asidnya ialah daging merah, makanan laut terutamanya yang bercengkerang dan sebagainya.

Untuk jangkamasa yang panjang, kadar asid dalam badan yang tinggi akan menyumbang kepada masalah penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, kanser dan sebagainya.

Melihat kepada situasi kehidupan moden yang sentiasa sibuk, adalah mustahil untuk seseorang mengawal pemakanannya dari segi pemilihan makanan yang rendah asid atau tanpa asid sama sekali.

Untuk meneutralkan keasidan dalam badan, penawar ajaib CMD Revell terbukti mampu meningkatkan kadar alkali dalam badan manusia. Hanya dengan beberapa titisan, air akan ditukar kepada air berakali yang sesuai diminum oleh manusia. Dapatkan maklumat lanjut di laman web PenawarAjaibCMDRevell.

No comments:

Post a Comment

Anda mempunyai sesuatu untuk saya. Sila nyatakan komen membina anda agar ianya bermanfaat untuk kita semua. Terima kasih.